Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, februari 12

WHO DO YOU THINK YOU ARE, RUNING AROUND LEAVING SCARS.

Snart är det dags att lämna jobbet och då ska jag allt njuta av att solen skiner. Dock har jag inga stora planer för kvällen. Ska nog se till att träffa BellaBulle eller Nattapatta och ta ett glas vin, har ett rödvins sug vilket inte är likt mig sen ska jag även se om en tvätttid lockar denna lördagskväll. Känner att det är dags för tvättkorgen att få andas lite. Hörs senare. Ciao!

P.s: Klickade in på Kissis blogg i brist på annat och jag måste juh bara kommentera detta. Ni har hört det förr men jag tror fan att flickan inte är sann, hon bantar ner sig tills hon ser ut som ett en vandrande pinne med brun utan sol fläckar på och sedan snor hon bilder från Blondinbella (som jag anser är sjukt vettigt och grym) och sedan fejkar hon sina förhållanden och skiter i sin hund. Får ryck på att tjejer ser upp till henne, att de härmar henne och att de vill vara som henne. Hemskt är ett för mildt ord för det absurda som flickan speglar. Blir så förbannad att de tillåts och att hon som grädda på moset tjänar pengar på det!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL