Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, februari 13

TODAY IM WEARING THIS.



today im waering this


Jag har nu anlänt till jobbet utvilad till max, somnade innan midnatt igår och det behövdes tydligen. Somnade bums och glömde allt som har med utgång och festande att göra, även om både Kim och Natta gjorde ett tappert försök med att få med mig in till staden. Dagen kändes fulländad utan utgång då jag och natta myste på Oc innan jag hade lite la familja time hemma hos Paco. Idag är det dop som gäller efter jobbet, min kusin dotter Emilia ska döpas inför släkt och vänner och jag ska dit för att gosa med henne och umgås med resten av dårsläkten. Min outfit ser ni ovan dock kör jag mina underbara primeboots till istället för de kalla pumpsen! Vi har juh fått "fin" besök från portugal med vilket innebör att en kanin kan slaktas väldigt snart (skämt&sido, skulle aldrig äta en kanin någonsin! och de tycker dem är konstigt), efter dopet ska jag bege mig hem till Natta och bada bubbel. Hörs senare Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL