Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, februari 12

forgive me, love.

Helgen har anlänt men inte är man ledig för det. Sitter på Ruddalen i vanlig ordning och drömmer mig bort från ishallens kyla till värmen i thailand. Shit vad jag ska shoppa där nere kom jag på, kommer verkligen att gå bananas. Fina blommiga klänningar och våroutfits är något jag verkligen längtar efter nu när man verkligen börjar tröttna på detta rusk! Kan inte fatta att det bara är tre veckor (typ) tills vi åker! Är avis på Bella och Srdjan som redan åker nu på måndag men man får göra det bästa av tiden man har kvar här hemma ändå.

Btw så fick jag ett saftigt erbjudande på en lägenhet i staden igår, så håll tummarna att jag efter thailand blir linnèbo!! WÖWÖWÖWÖÖÖÖÖ! Haha! Aja nu kallar Ola på mig på gymmet hörs sen! Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL