Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, februari 15

NU TROR DU SÄKERT ATT JAG HOPPAS PÅ NÅGOT SOM INTE SKA BLI AV. MEN JAG HAR INTE LYSSSNAT NÄR DU LOVAT OCH ALDRIG STÄLLT NÅGRA KRAV.

Sitter hemma hos min Natalie, kom nyss hem från en utsök måltid hos min mormor tillsammans min knasiga släkt. Idag har vi även spenderat lite tid på gymmet efter att ha fått vakna upp till en ljuvlig frukost hos grabbarna grus. Gårdagen eller Alla hjärtans dag som den också kallades, skulle spenderas med tvätt och natta men efter storstädning av lägenheten och ett glas vin hamnade vi på filmkväll med grabbarna och jag myste ner mig i D`s famn. Man ska juh bara inte vara ensam denna dag. Ikväll vet jag inte vad som händer bio stod på schemat men jag är alldels för seg. Melissa horn spelas på högsta volym här, tror att det blir myskväll i vanlig ordning. Hörs imorgon då en vanlig arbetsdag väntar. Gahh tror jag måste flytta, det behövs mer möjligheter för alla mina idèer och för all min passion. Mer om detta imon ha en bra kväll.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL