Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, februari 16

I need proof before I dare to open this heart

Insåg när jag klickade in på bloggen att det förre inläggets rubrik verkligen ser ut att rikta sig argt gentemot någon men det var absolut inte min mening, det är bara en låt jag fastnat extra mycket på. Fastnar jämt för låtar sedan tröttnar jag men hittar tillbaka till dem igen. Jag gillar gamla godingar och deras budskap då jag anser att musik hade en annan mening förr.

Just nu sitter jag på jobbet med blött hår, spårvagnen var sen p.g.a av snön och därför ser jag nu ut som en ny duschad trollunge. Men inget att klaga över för snart snart så åker jag till värmen. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och försöka bli av med den hostan som jag drabbades av efter att ha envisats att gå promenad i minusgrader. Te med honung och samtal med min soulmate står alltså på schemat och om jag orkar blir det nog en bra film med. Hörs om en stund kram

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL