Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, februari 26

Jag ska aldrig mera lägga mig med huvudet mot ditt bröst och aldrig älska dig igen

Hej på er, vilken mysig lördag jag haft. Började morgonen med att vakna upp med mina favoriter hemma hos mig och disken diskad av en utav dem. Hur underbart är det inte när någon gör sådana småsaker som förgyller din dag ännu mer än med bara deras närhet. Flickorna drog dock strax efter väckning för brunch men jag hade familje planer så skuttade hem till mamma där vi plus hennes man snabbt stack iväg för lite lördags shopping och storhandling av mat ( ska juh ah 20pers hemma hos mig imon!). Inhandlade ett par underbara vårskor samt två toppar och nödvändigheter till imorgon. Därefter blev det middag med familjen innan jag gick hem för att varva ner och skriva min artikel som nu är klar. Varvade mellan den och tvättberget så nu har jag fått två saker gjort utan ansträning. Ikväll har jag inga planer, dock somnade jag och Natta igår så det blev ingen vinkväll eller fika (dock blev vi invaderade runt 3 av två bartenders med en massa gott och vi satt uppe halva natten och pratade på) så jag nu ska jag hoppa in i duschen till lars winnerbcäks ljuva stämma för att bege mig till mitt gamla jobb där Isabell väntar med ett glas, åker kanske till och med in till stan och besöker de hårtarbetande barnen. Hörs imorgon då det är Party och all in med mina underbara vänner som gäller. Ha en fortsatt trevlig lördag CIao!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL