Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, februari 25

HE WANTED THE FAME MORE THEN HE WANTED OUR LOVE.

Jag har degat mig igenom dagen på jobbet, längtar efter att få komma hem och ta en varm dusch för att sedan mysa ner mig i min badrock. Ikväll ska det mysas och sedan kanske ett glas vin i stan med mitt häftsift och på tal om henne så är hon på väg hit. Strax efter henne kommer min underbara mormor och morfar för att hämta oss, de har med sig mat och godsaker tills på söndag. Imorgon är jag som sagt ledig och ni vet vad som står på mitt schema dock tror jag att jag ska klämma in en fika med mina favorit killar och vara grabbig. Det behövs ibland, de är så bra på att vara raka och när återfallen kommer är det dem som är bäst på att kasta dem åt skogen! Haha you know what i mean.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ville han?

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL