Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, mars 3

No, his friends did.


Har verkligen legat på latsidan med bloggandet denna veckan, sanningen är dock att jag inte haft tid. I söndags hade jag världens bästa kväll med mina underbara vänner, vi började med middag, sedan vidare till OC innan vi intog luckan med fulla muggar. Kvällen ar given och avslutet bättre än så. I veckan har jag varit halft bakis, jobbat och fixat diverse saker inför Thailand. Jag känner att paniken börjar komma, vad ska jag packa ner? räcker pengarna? ska jag rensa apoteket? Ja, ni vet den vanliga resfebern. Gaahh 6 days to go! och jag som nyss lärt känna baby! Aja Natta har lovat att hålla ställningarna medans jag är borta. Förövrigt så vakande jag upp med fullt hus i går, vår favorit bartender och vår nördige-bo invanderade nämligen mitt hem klockan tre inatt. Mysigt värre måste jag erkänna. Hörs sen nu ska jag stressa mig igenom ett pass på gymmet.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL