Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, februari 25

THIS IS HOW WE DO IT!

Fredagen har landat och jag är i vanlig ordning parkerad på Ruddalens idrottscentrum. Idag är jag dock segare än vanligt, blev en lång dag i går nämligen. Åkte in till stan för vaccin, fika och mys med Olivia och Mickan och efter en härlig fika på franks mötte jag upp andra ligan bestående av Becca aka. white trash ch Natta aka. häftstiftet, white trash bangade dock en fika och det blev jag och natta som svepade kaffe. Kvällen som skulle vara en stay- in blev en stay- out- all- nighter med mina bruds. Vi hamnde efter nånga om och med på stars där våra "favoriter" stod i baren och tramsa. Efter några glas, dans och mycket skratt vinglade vi hem och det får vi betala för idag.

Huvudvärken verkar inte släppa och jag som egentligen borde skriva som aldrig förr idag skjuter upp det till mig hemma mys dag imorgon. Ska nämligen storstäda, tvätta och göra iordning inför söndagen då hela mitt hem blir invaderat av mina vänner. Min 20årsdag ska firas trots att jag befinner mig i Thailand. So over n out, jag behöver tanka.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL