Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, februari 11

I love what's left of you and miss what now is gone. I guess the only thing we have done is moved on.

Risgrynsgröt är för himla underskrattat, det kan vara den godaste lunchen en fredagskväll som denna. Vaknade upp på morgonkvisten och hade ett enormt sug efter det. Så nu sitter jag på jobbet med en stor skål framför mig. Gårdagen kunde inte blivit bättre. lasange, vin och gott sällskap med en massa prat och mys hos mig innan vi gick förbi patte på stars. Kvällen slutade som den gjort de flesta kvällar nu och det är inget vi ångrar idag.

Idag fyller förövrigt min underbara Lillebror Daniel hela 14år,(GRATTIS!) familjen ska ut och äta men jag är tyvärr fast på Ruddalen hela helgen. Missar till och med min bästa väns avskedsfest ikväll. Får hoppas att jag stöter på henne på de ljuvliga stränderna i Thailand. Dock ska vi inte hänga läpp för det time is money here och därför ska jag allt se till att min helg blir förgyllad av mys, träning och filmer. Saknar verkligen att ligga med datorn i knät och bara glo så det ska jag göra och på söndag blir det dop och finbesök från portugal. Hörs om en stund ciao


Dagens låt: the perishers - what we once had

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL