Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, februari 18

LET IT BE

Bild av min vän Louise
Det värsta jag vet är att vara onödigt sjuk, ni vet ni är pigga i kroppen men hostar som en idiot och näsan bara rinner. Jag hatar det och att jag är allergisk mot allt som har med hostmedicin att göra, gör inte min fredag roligare. Sitter på jobbet och försöker få i mig min egen karlssons på takets godismedin men den verkar inte funka alls. I helgen blir det att kurera framför en film och mysa. Hade varit mysigt med sällskap men det lär utebli.

Har skrivmani förtillfälligt så tänker nog utnyttja den och skriva tills det blir kramp, igår fick jag ihop en himla massa om dessa revolutioner som invaderar arabvärlden men mer om det får ni läsa när de kommer upp här. Hörs sen ! Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL