Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, januari 20

You'll get no answer, no use in calling me no more.



THIS FLOWER NEEDS SOMEWHERE NEW TO GO, NO ROOM TO GROW.
HEJ PÅ ER! Vilken underbar dag, solen lyser över isen och jag är på världens bästa humör. Varför kan man undra?! Jo, Jag och stockholmaren Jessica drar nämligen till Thailand i fem veckor sisådär spontant! Vi åker över min födelsedag och ska njuta och resa runt dit vi känner för mellan den 9mars-15april! Kommer bli susen och att Bella & S är där på samma gång, plus några andra underbara människor vi känner gör juh saken ännu bättre. Så nu ska alla slantar sparar, sprutor ska tas och backpackerväskan ska inhandlas. År 2011 är mitt år, vårt år, resor ska göras och livet ska utforskas. Portugal håller också på att planeras och till hösten blir det Norge, och en runt resa i kurs mot Australien som gäller!!! Året började i helt fel vändning och det var "väl tur" att de gick som de gick även om tårar fälldes. Nu är det torkade and im fit for fight!



Så nu kör vi alltså, all in och aldrig all out! Thailand here we come!!! Sitter på jobbet i iver extas. Har en underbar chef som låter mig vara ledig så länge bara sådär och pappa ska väl också tackas på ett stort hörn!!! Nu ska jag le vidare här på Ruddalen och drömma mig bort och när jag slutar ska jag allt fira.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL