Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, januari 19

ALL I WANT TO DO IS SLEEP
Något är fel, väldigt fel! Igår somnade jag klockan 19.30!! och vaknade idag klockan 11.00, det är typ 14,5h sömn!! Och i söndags somnade jag nio och vaknade 14.30! Hur kan det var möjligt att sova så hilma mycket och sedan därefter också känna att man kan somna om! Okej, jag har hört det där med " you can sleep your sorrows away", men då krävs det juh en del men jag som hatar att sova ensam liksom!! Aja sitter iallafall på jobbet, ska straxt slänga i mig min nytrtiga skinkpaj + sallad (allt för att kompensera mot den utsökta semlan som väntar på mig i kylen.). Ikväll är inget planerar, kanske tar en fika med D eller så somnar jag tidigt i vanligh ordning. Let see, bokade iallafall sthlm biljetter igår, den 4-7 februari ska jag alltså andas, mysa och umgås med Sthlm + min familj och tjejerna! Dock är inte det den stora nyheten men tills den är spikad får jag allt knipa mun! Hörs sen ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL