Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, januari 21

GIVE ME MORE OF YOU PLEASE!

LIFE IS WHAT U MAKE OF IT.

Hej på er, tycker synd om mig själv på jobbet. Har verkligen ingen lust att jobba alls idag, vill bara vara hemma mysa och gosa med min underbara katt men vill man få in kosing så får man tydligen göra något för det enligt min far. Och om jag ska kunna njuta till max i Thailand och vart vi en mer åker så behövs juh en del! Det är hela 47 dagar kvar tills vi åker, det känns som en evighet! Jag vill bara åka nu! nu ! nu!!!!! Kollade in i min garderob igår och såg mina fina sommarklänningar som snart kommer få komma till användning. Gaahhh ta mig dit nu!!

För övrigt så hamnde jag på puben igår med Natta & D + några till, och efter alldeles för många glas och en vinst på 500kr vinglade jag hem och ringde upp Big G (George) på skype, han befinner sig i El salvador och glassar som aldrig förr och har varit min "mentor" när jag inte kunnat sova på kvällarna haha fan vad jag saknar sommaren och stränderna och alla där ere i Luz/Lagos! Just nu håller vi på att planera Portugal summer #11!! Its going too be a good year people n i cant wait to tell u all about it!!! Yeaaay now back to work!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL