Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, januari 18

Forgive and forget. That’s what they say. It’s good advice, but it’s not very practical.

Sitter på jobbet och kollar in hunken från renova som liknar paul walker något fruktansvärt! Kan typ inte kolla på honom utan att dreggla. Han har juh märkt att jag kikar i smyg och nu har det kommit till det stadiet att det blir pinsamt när han kommer på att jag kollar på han och jag vänder hasigt tillbaka blicken. Haha! Ohh nej nu skrattade han åt mig!!! Aja om man inte satsar och vågar vinner man aldrig heller något.

Igår var jag ledig vilket ni märkte här, tjejerna försökte få med mig ut i söndags men klockan 21.20 låg jag redan och sov och de fick ringa hur mycket de än ville men min mobil var på ljudlös (YES!!!), och den lediga dagen gick åt till tävtt, storstädning, mormor besök och till sist ett glas vin med N och D innan jag däckade bums i min underbart stora säng! Idag jobbar jag till 11.00, sen ska jag träna en snabbis innan det blir lunch med pappa på vårt sushi ställe. Tänkte blogga lite mer sedan och berätta lite nyheter men om annat så får ni reda på det imon!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL