Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, januari 16

Den enda segern över kärleken heter, flykt!
Vilken blaskig söndag, inte nog med att man ska jobba bort hela dagen så måste man kämpa sig genom slask, regn och rusk för att komma hit med. Ush ! Tur att det finns några heta bandygrabbar att glo på och Skönt att jag (äntligen) är ledig imorgon, ska mysa ner mig riktigt ordentligt nu när jag kommer hem och inte lämna mitt hem för något annat än mys.

Just nu strömmar det in folk till höger och vänster här på Ruddalen det är öppethus+ allmänhetesåkning = PEOPLE GONE CRAZY!!! och min vapendragare, guide och gud Kim här på jobbet har lämnat mig för att gå och skriva en Tenta! Jävligt dåligt gjort om ni frågar mig haha! För övrigt händer inte mycket i veckan väntas, storstädning, tvätt, jobb, dejt, pappa mys och tid till mina vänner i vanlig ordning. Ska försöka planera mitt äventyr och det förstår ni blir ett äventyr helt i sig. Hörs sen!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL