Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, januari 31

Poppin bottles in the ice, like a blizzard. When we drink we do it right gettin slizzard.

Jag är tillbaka på jobbet i mina träningskläder efter en helg utöver det vanliga. Fredagen hände absolut ingeting men i lördags partajade vi för hela månaden i princip. Med en lugnförfest spårade vi ut och gick totalt banans när vi väl kom till ett fullproppat Excet. Vi började med shot efter shot och högklassad dans och avslutade kvällen med att skiljas åt och olika håll. Jag hamnade tillsammans med min vapendragare Natalie i grabblyan med poker, cider och vinst. Fördelen med att sova över istan är att det är nära dit men nackdelen att det är långt hem. Så efter jag tagit mig hem hände inte mycket alls, med ett huvud som en tickande bomb gick alltså min söndagen åt att ligga på soffan med fjärrkontrollen i min högra hand.

Dock är det nu nya vecka med nya plikter och jag började min med tårar, lämnade nämligen bort min älskade katt idag då jag strax ska bege mig ut i världen och hon får inte följa med. Vet dock att hon har det bra i sitt nya hem på landet men jag kommer sakna hennes mysiga jag när hon kommer och väcker mig på morgonen.. .

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL