Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, januari 29

Drop his name. Push it in and twist the knife again and watch my face as I pretend to feel no pain.

Ligger hemma i soffan hemma hos mamma, är nämligen hundvakt medans hon och är ute och svirar med hennes pantertanter på stan. Dock inte mig emot då jag inte gjort annat än att längtat efter att mysa ner mig framför en bra film här hemma. Det är juh bara ett plus att Messi (vår vovve) och Melissa (min kisse) ligger här och myser med mig. De har dock lekt catch i typ 3h så tror mer att dem är utmattade än på goshumör.

För övrigt gick det bra på jobbet, satt med en cola och kollade besviket på handbollen och innan jag låste portarna passade jag på att ta ett varv in på gymmet. Det är så roligt när det inte är massa folk där inne, då kan man liksom testa det man inte vågar när alla ser på haha!! Aja nu är det filmkväll som gäller då jag laddar inför imon. Får nämligen fin besök från malmö och det ska bli en kväll utöver det vanliga. Hörs imon Godnatt

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL