Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, januari 6

NEVER FIND A LOVE LIKE THIS.
Nu blir det ett inlægg med norska bokstæver igen. Har haft en underbar dag med mina fina flickor. Vi strosade på stan, fikade på vanilj, åt en utsøkt middag på vår grekiska favorit och sedan tog vi ett glas vin på puben hær intill. Gænget ær juh verkligen underbart! Har æven fikat med Alexander aka GAISAN Angelin och det hela ær back on track så att sæga. Før øvrigt har jag bara slappat nu under mina lediga dagar. Igår blev det mysmiddag med Emelie och Natta innan vi drog vidare till Robin o co før lite gutiar hero! ( I JUST LOVE IT) aja imon blir det deg med ælsklingen, hyra film och bara mysa medans snøn faller. Kan ine bli bættre om ni frågar mig. Puss på er och Godnatt nu ska jag Daniella och Bella fortsætta vårt skitsnack inne i sængkammaren.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL