Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, januari 3


I HOPE YOU HAD THE TIME OF YOUR LIFE....
Så där nu är man tillbaks på arbetsplatsen och är fit for fight inför det nya året. 2010 har verkligen varit ett bra år, jag träffade A, tog studenten, flyttade tillbaka till Göteborg, besökte milano, London, Brighton samt nu senast Portugal, jag fick ett underbart jobb och jag har träffat många nya underbara människor som nu utpekas mer som min familj. Ja, det blir nog verkligen svårt att slå 2010 även om det haft sina nedgångar, men jag har planer på att göra ett gott försök till en förbättring 2011 med att börja med att plåstra om gammla sår, börja om på nytt, satsa på körkortet, resa och njuta av de stunder då man ler som nu idag. Även om jag är på jobbet har jag ett konstigt leende på läpparna, Martin min kollega säger att jag strålar haha!! Borde egentligen vara helt slut då jag somnade rätt sent, men eftersom jag övernattade hos A tog det bara en kvart till jobbet. På tala om jobb nu kommer massa skridskoåkare! Ciao!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL