Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, januari 7

JAG VILL INTE DELA DIG.

Åh vad jobbigt det var att lämna sängen i morse, hade tid hos tandläkaren och när jag väl kom dit så hade det dubbelbokat, just min tur! Åkte hem och fortsatte i mysandan, igår blev det ett överaskande bio besök och jag dregglade medans Jóhnny Depp & Jolie kämpade i kärlekens tecken. Nu är jag dock på jobbet, ska jobba till nio-tiden ikväll, så nu sitter jag och pratar min kollega om Internet faror, Facebook och allt som hör till. Kan ni tänka er att facebook äger dina bilder efter att du lagt upp dem, skrämmande och vad som händer med dem? Ja ni de säljs vidare såklart. Aja inget mer skrämmande snack, hade världens mardröm inatt vilket gjorde att jag gick upp ursängen sisådär 20ggr! Kul! Efter jobbet ska jag hem till Alexander, han har lovat. ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL