Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, januari 21

IM A BAD GIRL CUASE I DONT EVEN MISS HIM, IM A BAD GIRL FOR BREAKING HIS HEART....
Är kvar på jobbet och har myrror i brallan, kan inte sitta still och det finns absolut inget alls kvar att göra. John mayer håller mig sällskap medans jag springer runt här och velar, vill träna men gymmet är fullt :/ åhhh what to do!! E tyckte jag borde ta ett lugnande piller och gå och lägga mig när jag pratade med honom förut men jag föredrar en utgång. Tjejerna gör iordning sig as we speak och jag ska nog hänga på. Petter befinner sig på parklane vilket inte alls är fel. Nu ska jag alltså njuta av denna mans ljuva stämma.


You tell me where to go and though I might leave to find it
I'll never let your head hit the bed w
ithout my hand behind it

If you want love, we'll make it. Swimming a deep sea of blankets
Take all your big plans and break 'em, this is bound to be a while
Your body is a wonderland

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL