Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, januari 24

Jag vill framspola till den 9 mars så att jag och jessica kan börja vårt äventyr!

You know i care n always have, 2 years knowing you made me love you a little more then a should darling.
Godmorgon i stugan, sitter på jobbet och halv sover. Att det är måndag förklarar väl en hel del men jag tycker ack att helgen bara sprungit förbi. Kan inte beskirva min längtan till vi befinner oss på en månads semester i Thailand och börjar vårt äventyr. We are going to have a blass !! Det blev utgång på fredag och lördag samt middagar med familjen och kompishäng. Idag ska jag dock ta igen sömn, efter jobbet ska jag nog träna en stund om min kropp tillåter detta och efter det ska jag bums hem och mysa ner mig i min soffa tillsammans med mitt nya te som min kusin inhandlat till mig från Portugal. Mys! Hörs nog imon peeps alltså då jobb, träning och girltalk väntar. Ciao!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL