Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, januari 26


If you dont care then why are you reading this.
Nu är klockan strax tio och det är snart dags för lunch, min matlåda är så avancerad som korv med makaroner idag. Hade verkligen ingen ork att ställa mig att laga mat igår då jag mycket hellre ville sitta och tjöta thailand med Kim så packade jag ner pastan och köpte korv på vägen hit istället. HAHA!! Inte är man kräsen heller. Idag värker det som attans i magen & låren, dock är det välförtjänad träningsverk men ack så ont det gör (Alla hurtiga gubbar skrattar åt mig när jag går, vilket jag inte tycker är helt okej! :( haha!!)

Efter jobbet ska jag köra lite armar på gymmet innan jag möter upp Fru Angelin för en fika, ska bli härligt att träffa henne så hoppas att inget kommer ivägen. Insåg igår hur mycket jag kommer sakna vissa saker, när man bryter upp så förlorar man juh mer än en kille, man förlorar en vän och ens mönster vägg bryts ner till två olika delar som inte längre hör ihop. Det är inte lätt det där allltså :/. Ush! Vill inte prata depp nu så nu byter vi ämne. Jessica och jag skickade typ 25 mejl till varandra igår, snacka om att vi är taggade till max, åhh jag vill åka nu nu nu! Aja får nöja mig med lunchen sålänge! Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL