Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, januari 27

FOR ALL THE WRONGS THAT YOU MADE RIGHT.
Uppe med tuppen och i vanlig ordning sitter jag på jobbet. Har precis ätit frulle med mina kollegor och nu sitter jag här och betalar räkningar (ush!!). Lönen kom in till oss som är komunalarbetare och självkalrt försvinner stora delar av den snabbare en man tänkt sig, suck! Dock blir det allt att unna sig lite en del trots allt, som ett Twinrix vaccin till exempel. Vore bra att vara vaccinerad när jag ske ge mig ut i världen så idag tar jag med mig min högra hand (mormor) för att få sprutor så det står häliga till. Mormor är mitt mentala stöd, sprutor kan vara det värsta jag vet och att dessutom få betala för att få dem är enligt mig en ren skam!

Igår blev det som sagt en mysig fika med Ansie Angelin och efter det gick jag till mamma, vi tog en lång promenad och sedan myste vi ner oss i soffan tills vi båda somna tvärt. Idag är det även min "sista" tidiga dag för en vecka framåt och jag ser fram emot min underbara sovmorgon jag ska ha imorgon. Yeaay, nu har jag juh dock inte det så nu springer jag in på gymmet och springer lite. Ciao!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL