Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, januari 28

DANCING WITH YOUR MIND


Att träna med träningverk är väl inte det skönaste och även om jag nu känner mig som en mörbultad köttbit så mår jag mycket bättre än när jag bara satt här och slappade mig igenom dagen. Har precis klickat in på det bloggar jag läser ochtyras fann jag en tävlig. Först tänkte jag fan vad jag inte kommer vinna endå, och kul att vara en nobody där men då tävlingen var rätt rolig och jag fick till rätt roliga ord var jag med om kampen om två biljetter till partyt!! WÖWÖÖWÖ!!!


På tala om party pratade jag nyss med min kusin Patricia, Bettan och jag ska nämligen ut och svira imorgon och gud så taggade vi är. Egentligen skulle vi dra med oss en del anda kusiner men ingen verkar vara så roliga som vi men det återstår att se. Frågan är bara vart vi ska, park lane är juh rätt givet men frågan är vart vi skall innan. WE SHALL SEE, nu ska jag trycka i mig en banan innan jag börjar göra lite nytta på jobbet. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL