Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, januari 15

I CANT STAND SEEING YOUR FACE, ITS MAKE ME SICK.
Gud vad jag är seg, hela min kropp strejkar här på jobbet och hela ruddalsgänget är så rastlösa att det enda vi gör är att skratta, gråta, träna och äta! Sådant härligt team jag jobbar med, under den senaste timmen har vi ätit korv till lunch, dansat vals, låst in kim i el skåpet, facerapad mig, haft bröllops ceremoni på isen haha så j*vla härligt när man kan ha såhär mysigt tillsammans. Dock är dagen lång och eftersom att D lurade ut mig igår och fullständigt söp mig under bordet fick jag totalt 2h sömn inatt haha! För övrigt hade jag världens mysigaste dag med tjejerna igår, vi åt grekiskt och pratade allt från sexualkunskaper till resor! Jag vill verkligen åka snart och om allt går vägen är jag snart på väg! Hörs imon ska slockna som ett ljus när jag kommer hem! Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL