Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, januari 16

I'm so over it, I've been there and back.

HE GIVES ME SOMETING I NEVER EVEN KNEW I MISSED.
Godkvæll på er, Kim var så snæll och læt mig gå tidigare hem från jobbet men dock undrar jag om det var en sådan bra ide. Nær jag kom hem somnade jag duns och vaknade upp pigg och kry runt midnatt och var brædd på att gå till jobbet. Insåg tyværr att jag var ute 7 timmar føre och satae kurs mot OC en stund dær Nathalie, Isabell och Malin hade væntat på mig ett tag (skulle møta dem klockan 10). Det bkev vældigt nyktert før min del, men samtidigt har juh jag och Cocacola aldrig varit ovænner så jag var nøjd. Melissa ligger hær nergosad bredvid mig och sover. Jag borde också sova men de verkar omøjligt. Ska iallfall børja mitt nya liv imorgon med ett træningspass på jobbet. Ola blir min PT før dagen och efter jobbet vill jag mysa ner mig i soffa, lyssna på nær E spelar gitarr och bara njuta av att jag ær ledig på måndag. Hørs på jobbet. kram

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL