Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, januari 14

Hey girl, is he everything you wanted in a man?

Hej på er, just nu ligger jag i min sæng tillsammans med Natalie, hon møtte upp mid och D efter vår fika och dærefter blev det några glas innan vi kom hem. Mysig dag måste jag sæga æven om jag var så sjukt bakis från igår. Jag och Isabell, (en ny tjej på mitt gamla jobb) drog till med lite extra igår eftersom att jag var lite depp. Och vi hade så sjukt kul, det fick mig att inse ett och annat. Var deppigt før att det tagit slut mellan mig och Alex men sen så insåg jag något. Det tog slut førlænge sedan och visst kom det en skvett tårar men hade det inte varit konstigt om det inte gjorde det? Træffade killen fram och tillbaka i ett år, klart det betydde något æven om jag nu inser att det inte var rætt. Jag har gått vidare førlænge sedan och behøvde bara ett wake up call før att inse detta.

Imorgon ær jag ledig och det ær storstædning på g dærefter hoppas jag på mys med tjejerna eller på annat håll, om jag ite væljer en kvæll med familjen. We will see nu ska jag iallafall njuta av nya spænnande kænslor innan jag somnar bums tillsammans med nat. Hørs imon eller på jobet på lørdag Ciao.

P.s: den norska datorn lever tyværr fortfarande hær hemma.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL