Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, januari 27


OH I WISH I WAS A PUNKROCKER WITH FLOWER WITH MY HAIR .
Nu när jag satt här på jobbet och drömde mig bort till thailand för 10:e gången idag så klickade jag in på diverse resasidor och läser något som gör mig lite arg! Vi ska juh vara i Thailand mer än 30dagar, de vill säga att turistvisumet som man inte behöver söka inte räcker. Så vi tänkte vara smarta och åka till något grannland och sen tillbaka som många sa att de gjort men just i år så har den reglen ändras!!! Man kan inte längre göra så, så nu sitter jag här fast med massa tråkiga blanketter och är lite bitter för den avgift jag nu måste betala med!

Aja inget att hänga läppen för egentligen. Men sen kom nästa grej, kan juh inte släpa runt på min fina rosa resväska när vi ska resarunt så hade tänkt skaffa mig en snygg backpacker väska, dock finns det absolut ingen som ens ser okej ut och dessutom är dem svin dyra! Så nu är jag på låne-jakt så frågar mina vänner, vänners vänner, bekanta, husdjur, familj ja vem som helst som äger en sådan snälla skona mig från att lägga pengar på något så fult, den kan till och med få vara grön eller orange. Ja den kan till och med få vara gul. Lovar att ni får något fint som kompersation när jag kommer hem!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL