Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, december 27

YOU MADE ME SMILE AGIAN.
Jag är nog den mest virriga i ett par skor, för sisådär 10 timmar sedan vaknade jag av min väckarklocka! Ilsken och grinig i vanlig ordning och så självklart tog jag alldeles för lång tid på mig som vanligt! Fick springa till bussen som att det inte räckte att jag fick gå upp 4 så hände det värsta! När jag kom fram till jobbet ser jag Gun (missförstå mig inte nu jag brukar vanligtvis gilla att träffa Gun på morgonen) Men eftersom att man jobbar ensam på måndagar insåg jag att något var fel. Och visst var det de, virriga jag hade kollat fel på schemat jag skulle inte börja klockan 6.00 utan 14.00!!! Gissa om jag blev sur när jag fick ta svansen mellan bena och ta bussen (som fastnade i snön!!!) tillbaka hem... Typiskt Karolin Chambel säger jag bara!! Nu är jag dock på jobbet och ska trycka i mig den största hamburgare gatuköket mittemot har som tröst (kommer ändå träna bort den på gymmet om en stund)! Hörs om ett tag PUSS!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL