Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, december 27

Am I ready for you?

Sitter på jobbet och letar pälsar på tradera, utan lycka! Vill verkligen mysa in mig i en stor mysig pälsjacka nu när minusgraderna sjunker men turen verkar inte riktigt vara på min sida. Vilket vi stark ogillar!!! Det har varit rätt lugnt på jobbet idag vilket är tur då jag fortfarande känner mig lite virrig från morgonen. Har iallafall dubbel kollat och imorgon börjar klockan nio, sharp! Inga mer ofrivilliga bussresor genom staden! Ikväll händer väl inte så mycket, ska nog mysa ner mig i min säng med en kopp te framför filmen 2012 som jag är så efter med att se och tänka om inte annat. Det är så mycket i mitt liv som förändras och jag vet inte riktigt vad jag är redo för att göra. Nya relationer kommer upp och gamla försvinner och det kan bli jobbigt det där när man inte vet om man vågar. Ibland får man ju ha sådana perioder och nu är jag mitt i en virrig sådan. Vill jag eller vill jag inte, är jag redo och har jag verkligen gått vidare?! Hörs hemma sen kram !

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL