Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, december 26

I JUST WISH U REALISED WHAT U ARE MISSING, REALISE THAT YOU LOSING US.

Nu är jag hem kommen från Mjörn och har röjt undat allt stök som julfiranden tillbringar. Har haft det underbart ute på landet med utsøkta middagar, mys med hästarna, långpromenader runt isen och massa skratt tillsammans med mina bonusar. Det är dock något knasigt med Tjörn luften, man blir döds trött efter bara några timmar och man tvingas ta powernaps lite titt som tätt. Det hør väl till när man är stadsbo antar jag haha! Nu ska jag iallafall njuta av julskinkan Thomas skickade med mig och sedan ta en varm dusch innan det är dags för mig att dejta kudden då jag jobbar tidiga passet imorgon! Godnatt och God fortsättning till er.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL