Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, december 7

Vår sång är nu död



Jag återvände hem med hopp om att börja om på nytt. Allt jag ville var att tillsammans med honom bilda något vackert. Jag knackade på dörren där hans hjärta gömmde sig, väntade tålamodigt och viskade de ord jag längtat att få säga honom men svaret var kort och dörren var nu låst Jag letade men fann inte nycken och han glömmer mig och slår tillbaka med ord starka som slag. Han är inte villig och han är den enda som nu dörren kan öppna. Vår ljuva kärleksballad har nu falligt ur modet så jag samlar ihop mina noter och bildar en ny låt utan dig.


© karolin chambel

2 kommentarer:

Anonym sa...

men jag vet inte hur man gör för att få sån grej på sin profil, personer i min omgivning.

robban sa...

Vad fint skrivet, du har talang fortsätt och du kommer komma långt kram en stolt lärare från rudebecks.

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL