Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, december 7

"Det värsta med att inte kunna somna tycker jag är att man plötsligt förstå att man inte kommer kunna somna" - Siv Widerberg



Gaaaaaahhhhhhh, jag känner mig som ett vrak här på jobbet och nobel verkar vara lika trött han, att vara uppe till sent och kolla lägenheter dagen innan morgon arbete är inget jag någonsin kommer att rekommendera även om jag själv hela tiden hamnar i samma fälla men det är väl bättre att sitta uppe hela natten en gå isängs med en drake right haha?!?! . Dock är det väldigt lugnt här på slottskogsvallen, nästan för lugnt! För seriöst JAG SOMNAR SNART. Vill bara gosa ner mig under täcket med min underbara katt och zappa tv-kanaler hela dagen !! 3 timmar kvar nu så jag får väl hålla ut. Lite bonus är att vi har två hunkar till elektriker som sliter här i receptionen. Och ögongodis har juh aldrig skadat någon, frågan är om man ska råka lämna en lapp med ens nummer haha. Ni vet typ råka tappa den när man går förbi men då kanske han säger du tappa något och tar upp den framför åhh vad pinsamt!! Tror vi får köra på gömma lappen i fickan eller något liknade aja haha Återstår att se. !! Hörs antagligen imorgon för när jag kommer hem blir det nog inte alls mycket gjort kan jag lova dock har jag juh tränat idag så det går jämt ut eller? Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL