Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, december 16

Jag har rätt och du har fel.

Godmorgon, godmorgon mina kära vänner, jag sitter på jobbet och vill inte vara här. Klockan är starx över sju och jag fick hela 2h sömn inatt vilket förklarar detta himlans gäspande som aldrig verkar ge upp ( GÄÄSSSPPP, sluta gäspa nu karro för fan du kommer inte få sova ändå!!). Idag är det torsdag, vilket betyder att jag har en miljon grejer att göra efter jobbet i allafall känns det så, jag ska juh flytta in i min mors pojkväns gamla lägenhet (agian!iknow!!) och därför har jag krävt en mini renovering och till dess hjälp har jag kallat in min förstäkning (the girls) för nu ska vi allt få ungkarls lyan att bli ett mysigt hem. Dock måste jag hinna gå till banken, köpa färg till sovrummet, packa ner kläder och handla mat!!!!! Ush på det, aja nu är jag på jobbet iallafall och jag känner att magen kurrar så jag antar att det är dags för frulleifrukost tillsammans med Nobel!. Hörs om en liten stund. Kram

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL