Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, december 16

Dag 17 – Mitt favoritminne

ALL THE CRAZY SHIT I DID TONIGHT, THOSE WILL BE THE BEST MEMORIES...
Mitt favoritminne, hmm that a hard one! Jag har många minnen som jag bevarat varmt om hjärtat och att bara få välja ut ett enda tycker jag allt var lite väl orättvistav 30dagars grejen (vad ska jag kalla den?!?!) . Jag har fina minnen från när jag var barn och vi lekte på stranden i Portugal, ni vet de där små stunderna du blickar tillbaka och tänker "oh viklen härlig dag". Som när vi hela familjen åkte bojar och jag trillade i så jag tvingade pappa att hoppa i med mig ifall en haj skulle komma. Det var tider det, när pappa kunde rädda en från alla problem eller den gången då jag och Chloe sov på min terass och vaknade under stjärnhimlen. Det finns så mycket annat underbart jag vill minnas, berätta och dela med mig av som Greklands resan med Bella och Sofia, Tazie, kyssen samt Hultsfredsfestivalen. Det var verkligen ett helt galet äventyr det där, och gud så vi skrattade och nu sitter jag här och gör just det skrattar och ler. Men det är väl det som är tanken att man ska blicka tillbaka med ett leende på läpparna och hoppas att det aldrig går ur minnet. Ne, jag kan inte välja något speciellt de stunder jag vill minnas är för bra för att jämföra, de är unika. Kram
_______________________________________________

Nu börjar arbetsdagen dra sig mot sitt slut och jag ska strax bege mig hem för att sätta igång med allt som måste göras dock vill mina ögon bara slockna så trött jag är men jag ska bita ihop. 10 koppar kaffe kommer lastat, haha nej men 2 koppar blir det iallafall. För övrigt ´har jag inte gjort ett S*iit (ursäkta min usla franska) på jobbet men sålänge lönen kommer in den 22:a så är jag så gott som nöjd. Hörs imorgon Ciao !

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL