Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, december 16

ITS LIKE A SLAP ON MY FACE



Nu blir det en remix här, eftersom att jag varit lat och inte lagt upp de dagarna ni missat får ni en snabbvariant här:


Dag 11 – Mina syskon

Mina syskon, dessa underbara små terrorister finns det mycket att berätta om allt från bitmärken till känslan när de kommer och ger storasyster en stor kram. Jag har 5 syskon, alla yngre, 2 från mammas sida och 3 från pappas. Mattias, Daniel, Felicia, Filip och Tindra är vad de är döpta till mig för mig är det, Tias, sälen, Lillan, Filip och Tindis. De är olika individer med så mycket att tillföra denna värld och jag som storasyster kan inte vara mer stolt. De förtjänar var sin bok alla fem, för att beskriva dem i några ord här på bloggen räcker inte till men jag älskar dem gränslöst och det är allt som behövs sägas.


Dag 12 – I min handväska
I min handväska finner ni en hel del då jag springer mellan jobb, mamma och mormor dagligen. men här har ni en lista vad jag har kånkat på idag.

1. Det vanliga - plånbok, nycklar, smink, p.piller, laddare + mobilen
2. Det mindre vanliga - Apelsinmer, julgranspynt till mamma, julklappar + tandkräm?!

Dag 13 – Den här veckan

Den här veckan har jag hunnit med en del, jag har varit sjuk, haft Lucia mys med Bella, gått på bio och fikat med Alexander, Lunchat med pappa, köpt lite julklappat samt spenderat tid med familjen, köpt en julgran, hälsat på herr och fru Angelin. Kort och gott skrivet som sagt.

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Alla säger att jag alltid använder svart vilket kan stämma om man kollar min outfit idag, men annars tycker ja dem bara inte märker när färgerna kommer fram. Så outfiten idag, svarta leggins, svart tunika med nitar, mysig svart kofta, silver armband, ringar och Tommy H. stövlarna.


Dag 15 – Mina drömmar

Jag har alltid varit en drömmare och jag har alltid drömt stort. När jag var liten ville jag bli prinsessa och ha fina vita hästar och bo på ett vackert slott i ett varmt land där allt var rosa och där de hade gränslöst med godis. Idag nöjer jag mig med att bli chefredaktör för någon tidning som ELLE eller äga min egen PR firma och ha en fin våning högst upp på avenyn med pol på taket och allt som kommer till. Vara gift men mannen jag älskar och ha ett underbart sommar hus i mitt paradis Praia da luz, Portugal. Det är väl en dröm men sen har jag flera som att ha en rangrover, stor walk in closet, gränslöst med shopping pengar HAHA, behöver jag fortsätta!?!?! dock är drömmen nu att den dröm jag vill ska slå in.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL