Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, december 15

Dag 16 - Min första kyss

A wise girl kisses but doesn't love listens but doesn't believe and leaves before she is left.
Till och börja med kan jag ju tala om att bilden ovan verkligen inte har något med min första kyss att göra, men jag gillar den. Jag har alltid varit lite skamsen om min första kyss och när jag var liten så blev jag röd om kinderna när någon frågade. Min första kyss var med en kille jag hänge ihop med i nån vecka när jag var 11år (låter som om jag var värsta pimpen men nej). Jag spenderade många fredagar på discot som hölls på fritidsgården i närheten av vårt hus och det var här jag träffade denna Robert. Kommer ihåg hur konstigt jag tyckte det var, han smakade jordgubbsklubba och det pirrade i hela magen och alla runt om på dansgolvet visslade haha!! Det var tider det när man var 11år och kyssar smakade jordgubbsklubbor.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL