Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, december 7

I'm givin' it my all, but I'm not the girl you're takin' home,

SO FROM NOW ON IM KEEP DANCING ON MY OWN!

Godmorgon, har nyss tryckt i mig ett kilo frulle på jobbet och nu väntar 8 långa timmar tills jag får gå hem och somna om i min underbara säng. Det är nämligen så att jag inte kunde somna igår, hade så mycket energi att jag nästan tänkte ta en löptur (skulle aldrig falla mig in annars) men tills slut somnade jag dock runt tre tiden. Förövrigt fick jag mina underbara prime boots + Elise Ryan klänningen igår och lyckan höll i hela dagen så jag och Natta gick på stan och sedan en mysig julpyntad promenad i Haga/Linnè i jakt på en päls!( JAH VILL HA EN RÄVPÄLS!!! GAAHHH) Aja PUST!!! Nu ska jag träna tillsammans med tungviktarna! ciao!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL