Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, december 6

Dag 07 – Min bästa vän

VI KOMMER ATT DÖ

SAMTIDIGT DU OCH JAG...

Vart ska jag börja, min bästa vän, min bff, min underbara lilla skrutt Bella också känd som Isabell "präktiga" Carlsson. Hon är den som känner mig bäst, hon vet, känner och kan allt om mig. Hon är min tvilling själ och vi har som roligast när vi är tillsammans och Oboj vad vi har haft roligt. Vi har hängt sisådär sedan vi var två skitungar, ni vet gick på samma förskola, lågstaidet och mellanstadiet dock är vi lite annorlunda där då vi verkligen blev bästa vänner så sent som på mellanstadiet. Efter det hade vi en liten svacka men med hjälp av kärleken så fann vi varandra igen år 2007 och idag har vi hängt i princip sedan dess och hittat på allt från snöbollskrig till greklands resor och nu har vi stora planer på g. Vi umgås rätt ofta och om inte annat pratar vi mycket. Vi tar oss igenom svåra stunder tillsamman och uppskrattar det bra. Hon är en tjej som man kan beskriva som ordningsam medan jag är den mest virriga i ett par skor. Vi delar tankar, kläder, musik och vänner allt utom killar i princip!. Vi är awsome helt enkelt!

1 kommentar:

Linnéa sa...

hej babe
kan inte du lägga mig där i sidan "personer i min omgivning" please :D? love you

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL