Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, december 7

Dag 8 - Ett ögonblick

FÖR JAG VILL TA OM STUDENTEN!
.
Jag behövde verkligen inte ens fundera på vilket ögonblick jag skulle skriva om när jag såg dagens rubrik. Studenten är som en ren självklarhet mitt livs bästa dag hittills och jag skulle göra allt för att få uppleva den igen. När jag kollade igenom de fantastiska bilderna av den här underbara dagen så kommer nästan tårarna. Studenten betydde något så mycket mer än att jag var klar med skolan, det var ett slut och en ny början och jag hade inte velat fira den med några andra en min grymt sköna klass, MP3A. Den dagen, det ögonblicket då adrenalinet pumpade så hårt att jag nästan trodde att hjärtat skulle hoppa ur halsen, då vi sjöng vår ramsa tills vår röst sprack och då vi hand i hand sprang ut i regnet och bara skrek av lycka! Jag vill ha tillbaka studenten nuuuu!!!. Det gick så snabbt vippst så var det över!. .Det var underbar dag som jag aldrig kommer glömma, från champangefrukosten tilll sittningen till Ågatan. jag vill göra om det, jag vill göra det iiigen. Och jag saknar verkligen alla tjejerna (Och de 5 killarna i klassen). Jag hade 2 underbara år i Linköping med er, och om jag skulle gå tillbaka i tiden skulle jag göra om alt igen. Allt för den här dagen, alla sena pluggkvällar, alla inlämningar och ja you name it! i would do it! För jag vill ta om studenten för jag vill ta om studeeennntteeeen! För det var förjävla bra!!!!!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL