Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, december 14

I THINK I FELT MY HEART SKIP A BEAT.


Åhh jag hatar att vara sjuk, fick vända hem när jag kom till jobbet idag då min kropp tydligen inte alls ville fungera, febern steg och magen samarbetade verkligen inte med mig så det var bara att vila på soffan då allergisprutor och skit tydligen är ett dåligt alternativ Gaaaaaahh aja anyway tog mig iallafall till luciamys hemma hos bella nu på kvällen, hon jag och s fick ihop ett pepparkaks hus och strax därefter fick jag eskort till mamma för att bädda ner mig igen ush! Jag som mådde prima igår hos E, vi kollade förövrigt på Beck tills vi båda däckad. Aja nu ska jag iallafall sova, imorgon är det att bli frisk som är uppdraget. Ciao


Vårt mästerverk

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL