Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, december 12

THE HARDEST THING ABOUT WAKING UP IN THE MORNING IS TO REMEMBER WHAT YOU TRYED SO HARD TO FORGET THE NIGHT BEFORE.

Screw the bloggbreak!!! Haha jag har juh för mycket fritid på jobbet för att dissa bloggandet i huvudtaget så im back, back to stay. Helgen har varit givande, fredagen blev dreggig och när jag trodde jag äntligen skulle få gå hem. Kom E + the gang från ingenstans och släpade med mig till båten och igår mådde jag inte alls bra och inte blev det bättre av ett känslomässigt anfall senare på kvällen men som tur var fanns mina underbara vänner till undeRsättning och vaggade mig till sömns. Idag mår jag bättre och känner mig som en ny människa, har ätit middag hos mamma och nu ska jag till E som har laddat med film och godis Mums. hörs imorgon på jobbet 6.15 n yes i will be dead. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL