Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, december 26

Dag 27 – Min favoritplats



WHEN I DIE, TAKE ME HERE. ¨
Jag kommer alltid bli lugn av att promena längs den stranden, jag kommer alltid att le när jag ser det huset, jag kommer alltid att skratta och blicka tillbaka och jag kommer alltid alltid återvända för att återuppleva det som varit och skapa nya minnen och nya ögonblick. Praia da luz, Algarve, Portugal är min favoritplats och kommer alltid att vara det. Jag kan krossa Atlanten i sökande efter nya platser och jag kan möta platser under min väg som är underbara men ingen plats kommer någonsin ge mig den känslan som jag får när jag kommer hit. Jag har spenderar sommarlov, höstlov, jullov you name it och detta har då blivit som den plats där jag stänger av, njuter och bearbetar. Jag har underbara minnen med min familj och mina vänner där och det är här jag i framtiden vill att mina barn ska skapa egna minnen.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL