Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, december 17

Lars Winnerbäck - svår och jobbig grej

Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot.
Men det är inte lika lätt att vara såld på nån som inte går att nå.

Sitter på jobbet i vanlig ordning även om idag är min sista dag innan jag går på julsemester?!?! Dock kommer jag väl ringas in en då men det är skönt med lite ledighet iallafall, ska juh hälsa på familjen i Sthlm och härja lite där uppe tillsammans med drävarn själv och redan imorgon väntas fest då gänget ska "vinka av" herr Hannes som lämnar snön för mer snö ungefär haha! Imorgon är det även julbord hemma hos mormor med hela släkten och för er som inte känner min mormor kan jag tala om att julbordet inte kommer vara litet´! Och det kommer smaka ljuvligt så det ser vi framemot. Dock är det några timmar kvar och de ska jag spendera här innan jag drar till lägenheten i Gamlestan och fixar lite. Vill juh bara flytta in och göra det till ett hem men färgen torkar juh ALDRIG! haha aja håll tummarna att det är torrt när jag kommer hem. Puss

1 kommentar:

Lina sa...

Lars winnerbäck är den bästa som finns!

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL