Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, december 19

WHEN SHE SINGS I CRY.

"Jag vill inte snärja dig, binda dig även om du säger att jag får. Nej jag vill bara kyssa dig på munnen och säga tack innan jag går. "- Lisa Ekdalh

Hej på er, helgen har varit häldelserik och dærför har bloggandet fallit in i det mörka. Dock var helgens tema inget vidare att prata om men vi tar de i veckan lite snabbt. Men tillbaka till helgen, i fredags fick jag ett ryck efter jobbet och tillsammans med Bella intog vi efter lite vin på hennes jobb, Berså. Ingen kväll at skryta om men I går däremot var vi alla i fullgång minus Bella som satt hemma och tjurade. Det började med ett gott sällskap och mycket skratt hos Daniella innan vi tillsammans drog till Berså och dansade hela kvällen i princip. Dock slutade den väl inte så bra men väl hemma skrattade vi oss till sömns tackvare flörtiga tyskar, gubbar och låten Egon!! haha!
Bild: Mina flickor, Daniella & Maria.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL