Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, december 17

Dag 18 – Min favoritfödelsedag

ITS WAS THE BEST DAY OF MY LIFE...
Att fira en födelsedag brukar ofta bli som bäst när man inte planerar den, men inte i det här fallet. Året var 2008 och jag fyllde 17år. Jag hade planerat dagen till minsta lilla detalj och det blev en brakar fest jag sent kommer glömma, 200 inbjudningar skickades ut, vakterna släppte in 167st. Lokalen pryddes med glitteroch glamour samt ett buffèbord jag + mina vänner tillsammans slitit med i flera timmar. Det var öppenbar där bartendern hade speciella drinkar till min ära och på dansgolvet hade jag två stadiga Dj:s som körde all in till småtimmarna. Det är en kväll jag alltid kommer att minnas, jag hade tillsammans med mina vänner en grym födelsedag helt enkelt och fler ska det bli. Kram

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL