Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, november 25

WAKE UP IN THE MORNING
FEELING LIKE P.DIDDY.
Godmorgon på er, just nu sitter jag på jobbet med mitt morgon kaffe och filosoferar tillsammans med Nobel, min fyrbenta vän som ligger under skrivbordet och nickar när han kikar upp på mig. Alla sysslor är gjorda så nu är det bara för mig att chilla här och se glad ut tills klockan slår tre. Sedan skall jag förbi Bellabullens jobb innan jag bär av till moderjord då jag ej han träffa henne igår. ´Hinner nog dock slänga in ett inlägg till här lite senare, det är inte så att jag har massvis att stå i så att säga sen har jag en god feeling att ett inlägg om mitt och bellas samtal igår måste dokumenteras. .. ´Hörs om en stund ciao.
-

Kom och hälsa på mig & Nobel på slottskogsvallen vetja!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL