Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, november 24

People who say money can't buy happiness clearly dont know where to shop.
...
Diamond Chiffon Dress SEK 359, Elise Ryan - NELLY.COMSavanna T-shirt SEK 159, Jeane Blush - NELLY.COM
.
Sitter hemma hos Nathalie också känd som min käre hög-gravida kusin, har myst med henne hela förmiddagen och som alltid när flickor umgås kommer samtalsämnen som skor, kläder m.m upp och därför blev det helt enkelt så att jag mitt i krisen klickade hem dessa ursnygga plaggen för att förgylla min vardag lite samt fira att jag faktisk gillar mitt nya jobb. Hehe Se där ni nu fick ni både bilder och en motivering. Inte dåligt nej, nu ska jag mysa lite till sedan väntas ett lång fika med Bella om flickan orkar och en trip till mamma för att ta vara på min lediga dag. Ciao
,

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL